هتل های 4 ستاره ترکیه
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل 4 ستاره لیون ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل لیون استانبول

 

هتل 4 ستاره لیون تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و امن استانبول واقع شده است. این هتل تقریبا 450 متر با میدان مشهور شهر استانبول یعنی میدان تقسیم فاصله دارد.این هتل دارای فضایی زیبا و آرام می باشد که می تواند به خوبی رضایت گردشگران و مسافران عزیز تور ترکیه را فراهم کند. هتل لیون ترکیه استانبول از اتاق های بزرگی تشکیل شده است که هیچگونه صدای آزار دهنده ای در آن شنیده نمی شود و مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل و اتاق های آرام و بدون سر و صدای آن در محیطی دنج و آرامش بخش سفرخوشی را تجربه کنند و لذت ببرند.از امکانات رفاهی هتل لیون استانبول برای میهمانان تور ترکیه می توان به استخر , سالن ورزشی ,  تخت های آفتابگیری , حمام ترکی , ماساژ و... اشاره کرد. مبلمان اتاق های این هتل با چوب های مرغوب ساخته شده اند و امکانات فوق العاده آن برای میهمانان تور ترکیه زبانزد خاص و عام است. علاوه بر این هتل لیون ترکیه استانبول دارای رستورانی به نام رستوران گلکسی است که صبحانه اش بی نظیر است, به شما گردشگران عزیز تور ترکیه توصیه می کنم که در سفر خود به استانبول و اقامت در این هتل , صبحانه لذیذ رستوران آن را از دست ندهید. در کنار صبحانه بی نظیر رستوران هتل لیون استانبول میزی با ترکیبات آب میوه های لذیذ و خوش مزه قرار دارد که باعث می شود شما میهمانان تور ترکیه صبحانه کامل و لذیذی را تجربه کنید.

تور ترکیه رستوران گلکسی هتل لیون استانبول


 

هتل 4 ستاره مارمارای ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل مارمارای استانبول

هتل 4 ستاره مارمارای تور ترکیه استانبول در منطقه فاتح شهر استانبول که منطقه ای توریستی و تاریخی است , قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی آن به بازار بزرگ , مسجد اباصوفیه , قصر و موزه توپ کاپی اشاره کرد که فقط چند دقیقه با آنها فاصله دارد. از امکانت هتل مارمارای تور ترکیه استانبول نیز می توان به حمام ترکی سنتی , سونا و مجموعه ای از ماساز درمانی , جکوزی و... اشاره کرد. یکی از زیبایی های این هتل نمای خلیج است که منظره بی نظیری را در مقابل چشمان شما میهمانان تور ترکیه ایجاد می کند.


 

هتل 4 ستاره میم ترکیه استانبول

تور ترکیه تل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم تور ترکیه استانبول هتل مدرنی است که جدیدا بازسازی شده و در منطقه نیشان تاشی شهر استانبول واقع شده است و به قصر دولماباهچه و میدان تقسیم بسیار نزدیک است. اتاق های این هتل دارای سرویس دهی بسیار ماهرانه و مهمان نوازی خوبی برای مسافران تور ترکیه می باشد و این امر باعث بیشتر شدن آسایش شما مسافران عزیز می شود. ایستگاه های متفاوتی در اطراف هتل میم ترکیه استانبول وجود دارد که باعث می شود گردشگران تور ترکیه راحت تر به نقاط دیگر شهر بروند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به رستوران گائودی آن اشاره کرد که دارای منوی غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای می باشد.علاوه بر این انواع سالادهای سالم و تازه و لذیذ در رستوران هتل میم استانبول برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود.در لابی این هتل کافه ای به نام کافه بارکا وجود دارد که بصورت 24 ساعته از مسافران خود با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش مزه پذیرایی می کند. با تور ترکیه استانبول و اقامت در این هتل 4 ستاره لحظات خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.


 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم  ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.
مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,معرفی هتل های ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: